Οι βάσεις στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων – Μεγάλη πτώση σε Φυσικό, Μαθηματικό και Πληροφορική

Τοπικά

Ο αριθμός των εισαχθέντων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση φέτος φθάνει στους 61.682

Πώς διαμορφώνονται οι φετινές βάσεις στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων σε σχέση με το 2021.

ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ  10.650 10.475 175 
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ  15.570 16.807 -1.237 
ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ  16.530 16.650 -120 
ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ   9.455 9.005 450 
ΙΑΤΡΙΚΗΣ  18.275 18.341 -66 
ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ  10.276 9.300 976 
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ  8.375 7.558 817 
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ  12.910 12.198 712 
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ  12.305 9.357 2.948 
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΛΙΚΩΝ  10.475 9.630 845 
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ  14.243 12.620 1.623 
ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ  12.150 11.830 320 
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ  11.120 10.209 911 
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ  11.850 11.395 455 
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  13.800 14.268 -468 
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ  11.645 11.566 79 
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΑΡΤΑ)  9.039 8.275 764 
ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ   10.096 9.582 514 
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ   9.619 8.807 812 
ΦΥΣΙΚΗΣ   11.857 9.941 1.916 
ΧΗΜΕΙΑΣ   16.020 16.200 -180 
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ   16.625 17.431 -806 

Οι βάσεις εισαγωγής στις πιο περιζήτητες σχολές

– Advertisement –

Νομική Αθηνών
17.950 (-207 μόρια)

Νομική Θεσσαλονίκης
17.150 (-664 μόρια)

Νομική Κομοτηνής
16.500 (-548 μόρια)

Ιατρική Αθηνών
18.800 (-28 μόρια)

Ιατρική Θεσσαλονίκης
18.550 (-104 μόρια)

Ιατρική Ιωαννίνων
18.275 (-66 μόρια)

Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Αθήνα
19.285 (-644)

Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Βόλος
15.855 (+1.638 )

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθήνας Στατιστικής
13.828 (+512)

Φιλολογία Αθήνας
13.526 (+679)

Φιλοσοφία Αθήνας
12.445 (+664)

Ο Στράτος Γεωργουδής, μέλος του ΔΣ της Ομοσπονδίας ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδος, μίλησε στο Mega λέγοντας:

«Ήταν θετικό που είδαμε τις βάσεις νωρίτερα γιατί ευχαρίστησε τα παιδιά. Αυτό συνέβη γιατί οι εξετάσεις των στρατιωτικών σχολών έγιναν νωρίτερα και έπρεπε να συλλεχθούν τα στοιχεία νωρίτερα. Από τις 18 Ιουλίου όλα τα δεδομένα ήταν στον κεντρικό υπολογιστή του Υπουργείου Παιδείας και ήταν θέμα χρόνου να ανακοινωθεί. Κατά τη διάρκεια των ετών έχουμε περάσει πολλά. Τη δεκαετία του ’80 έβγαιναν τα αποτελέσματα τον Οκτώβριο γιατί οι εξετάσεις γίνονταν τον Σεπτέμβριο, όπως και μετά που έβγαιναν τέλη Αυγούστου».

Τέλος, σημείωσε πως «τα αρνητικά των εξετάσεων είναι αυτό καθεαυτό το σύστημα των πανελλαδικών. Δεν είναι εξετάσεις είναι διαγωνισμός. Από τη στιγμή που το παιδί τελειώνει την 12βαθμη εκπαίδευση και καλείται μέσα σε 3-4 ώρες να κριθεί από αυτό για τη ζωή του, είναι από την φύση του άδικο και ενέχει κινδύνους μη σωστής αξιολόγησης».