Πρωινά Νέα
No Result
View All Result
Παρασκευή, 5 Δεκεμβρίου, 2025
  • Νέα
  • Πολιτική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία
  • Ταυτότητα
    • Πολιτική Απορρήτου
    • Όροι Χρήσης
Επικοινωνία
  • Νέα
  • Πολιτική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία
  • Ταυτότητα
    • Πολιτική Απορρήτου
    • Όροι Χρήσης
No Result
View All Result
Πρωινά Νέα
No Result
View All Result
Home Οικονομία

e-ΕΦΚΑ -Η «Θάλεια» απαντά στα ερωτήματα των ασφαλισμένων

11 μήνες ago
Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτά
ΕΦΚΑ-Καταργούνται ή παρέχονται μόνο ηλεκτρονικά 68 διαδικασίες

Στη «μάχη» για την περαιτέρω βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών ρίχνει ο e-ΕΦΚΑ την Τεχνητή Νοημοσύνη, με τη λειτουργία ενός νέου εργαλείου, με την ονομασία «Θάλεια», στοχεύοντας στην άμεση ανταπόκριση στα ερωτήματα των ασφαλισμένων.

Σχετικά άρθρα

ΑΑΔΕ ΚΑΙ “ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ” -Πλήρης ενσωμάτωση ψηφιακής διακίνησης και εναρμόνιση με τον νέο κώδικα ΦΠΑ

ΣΤΑΥΡΟΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ -Χωρίς το IBAN δεν θα μπουν τα επιδόματα

ΟΠΕΚΕΠΕ -Πληρώθηκαν 13,1 εκατ. ευρώ σε 70.652 αιτήσεις

Η «Θάλεια», η οποία έχει τεθεί σε λειτουργία από τον Σεπτέμβριο του 2024, είναι ένα ψηφιακό avatar, που δημιούργησε ο e-ΕΦΚΑ. Είναι μια ψηφιακή βοηθός, η οποία παρέχει απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις των πολιτών σχετικά με θέματα κοινωνικής ασφάλισης, συντάξεων, εισφορών και άλλων υπηρεσιών του e-ΕΦΚΑ.

Επιδίωξη της νέας υπηρεσίας, η οποία εντάχθηκε στο πολυκαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης του φορέα και στο σύνολο των 110 ηλεκτρονικών υπηρεσιών του, είναι ο πολίτης να ενημερώνεται γρήγορα και εύκολα, αξιοποιώντας τις σύγχρονες δυνατότητες, τις οποίες παρέχει η τεχνολογία.

Τα πρώτα δείγματα γραφής αξιολογούνται θετικά από τους αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες του φορέα. Στην παρούσα φάση, οι ερωτήσεις, που απαντώνται, κατηγοριοποιούνται ως εξής: ερωτήσεις γενικά για τον e-ΕΦΚΑ, την ασφάλιση και τις εισφορές, τις παροχές και τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ), τις συντάξεις, τον έλεγχο ασφάλισης και εισφορών, τους οφειλέτες (ΚΕΑΟ) και τη διακρατική κοινωνική ασφάλιση.

Ωστόσο, η διαδικασία είναι δυναμική και αναβαθμίζεται διαρκώς, καθώς η «Θάλεια», η οποία απαντά σε ερωτήσεις που έχουν προκύψει από την επικοινωνία των πολιτών με τον φορέα, τροφοδοτείται συνεχώς με πρόσθετο υλικό, εξασφαλίζοντας απαντήσεις σε περισσότερα πεδία ερωτήσεων. Καθοριστικό ρόλο σε αυτή την ανατροφοδότηση διαδραματίζει το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών 1555, από το οποίο ο e-ΕΦΚΑ αντλεί τα νέα ερωτήματα.

Τα οφέλη

Σύμφωνα με στελέχη του e-ΕΦΚΑ, η «Θάλεια» έχει ως στόχο να καλύψει τα τρία «α» που απασχολούν τους ασφαλισμένους, την «απορία» τους, την «αμφιβολία» τους και την «ανησυχία» τους.

Είναι ένα ακόμα μέσο εξυπηρέτησης του πολίτη, που μπορεί με οπτικό και ακουστικό τρόπο, σε συνδυασμό με εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης, να απαντήσει δυναμικά σε ερωτήσεις του.

Πρόκειται για μια υπηρεσία του φορέα, που έρχεται να προστεθεί για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των ατόμων με ειδικές ανάγκες, παρέχοντάς τους τη δυνατότητα εύκολης πλοήγησης με σαφείς οδηγίες, καθώς ο σχεδιασμός των απαντήσεων εξασφαλίζει ότι είναι κατανοητές για άτομα με προβλήματα όρασης, άτομα με προβλήματα ακοής, ακόμα και για άτομα με γνωστικές ή άλλες δυσκολίες.

Σημειώνεται ότι η «Θάλεια» είναι διαθέσιμη, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του e-ΕΦΚΑ, κάνοντας την πληροφορία άμεσα προσβάσιμη για όλους: https://www.efka.gov.gr/el/menoy/sychnes-eroteseis-kai-apanteseis.

Tags: ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙΕ-ΕΦΚΑΕΡΩΤΗΜΑΤΑΘΑΛΕΙΑ
ShareTweet

Σχετικά Άρθρα

aade-logo
Οικονομία

ΑΑΔΕ ΚΑΙ “ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ” -Πλήρης ενσωμάτωση ψηφιακής διακίνησης και εναρμόνιση με τον νέο κώδικα ΦΠΑ

2 ημέρες ago
xrimata
Οικονομία

ΣΤΑΥΡΟΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ -Χωρίς το IBAN δεν θα μπουν τα επιδόματα

1 εβδομάδα ago
Ξεκίνησαν τα ραβασάκια από τον ΟΠΕΚΕΠΕ
Οικονομία

ΟΠΕΚΕΠΕ -Πληρώθηκαν 13,1 εκατ. ευρώ σε 70.652 αιτήσεις

1 εβδομάδα ago
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟΥ – Υπόμνημα για ελάφρυνση χιλιάδων αγροτών
Οικονομία

ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ -Τα βασικά χαρακτηριστικά των πληρωμών και τι αλλάζει το 2026

1 εβδομάδα ago
petrelaio-thermansis
Οικονομία

«Πρεμιέρα» για υποβολή αιτήσεων επιδόματος θέρμανσης

4 εβδομάδες ago
Αναρτήθηκαν τα τέλη κυκλοφορίας  
Οικονομία

Νέα ειδοποιητήρια για ασφάλιση και τέλη κυκλοφορίας

1 μήνα ago
Next Post
ioannina_limni-1

Σπίτι μου 2: Ανοίγει αύριο η πλατφόρμα αιτήσεων – Ποιοι οι δικαιούχοι

peripoliko_astynomia

Θεσπρωτία: Δύο συλλήψεις αλλοδαπών για μεταφορά παράτυπων μεταναστών

Τελευταία νέα

  • Συνολικά 433.229 ζώα έχουν θανατωθεί από τον Αύγουστο του 2024
  • Προσοχή στα λαμπάκια και τα τζάκια
  • Το επίδομα θέρμανσης «ζεσταίνει» καταναλωτές και αγορά
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ -Αδικαιολόγητες καθυστερήσεις στη σύνδεση φωτοβολταϊκών αυτοπαραγωγής
  • ΛΙΜΝΗ ΠΑΜΒΩΤΙΔΑ -«Πράσινο φως» για έργα συντήρησης
  • Παρεμβάσεις – ανάσα σε “Χατζηκώστα” και Φιλιάτες
  • ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΑΓΡΟΤΟΚΤΗΝΟΤΡΟΦΩΝ -Νέες δράσεις και μπλόκα στο Καλπάκι

Ενότητες

  • Αθλητικά
  • Εκδηλώσεις
  • Νέα
  • Οικονομία
  • Πολιτική
  • Τοπικά

Αρχείο

No Result
View All Result

© 2019-2024 Αλφαστάρ Κατασκευή Ιστοσελίδων Ιωάννινα - Εφημερίδα Πρωινά Νέα.                                                              Αριθμός Μ.Η.Τ.: 232375

No Result
View All Result
  • Νέα
  • Πολιτική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία
  • Ταυτότητα
    • Πολιτική Απορρήτου
    • Όροι Χρήσης

© 2019-2024 Αλφαστάρ Κατασκευή Ιστοσελίδων Ιωάννινα - Εφημερίδα Πρωινά Νέα.                                                              Αριθμός Μ.Η.Τ.: 232375

This website uses cookies. By continuing to use this website you are giving consent to cookies being used. Visit our Privacy and Cookie Policy.
Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε ότι σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δηλώνετε ότι το αποδέχεστε.