Πρωινά Νέα
No Result
View All Result
Σάββατο, 19 Ιουλίου, 2025
  • Νέα
  • Πολιτική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία
  • Ταυτότητα
    • Πολιτική Απορρήτου
    • Όροι Χρήσης
Επικοινωνία
  • Νέα
  • Πολιτική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία
  • Ταυτότητα
    • Πολιτική Απορρήτου
    • Όροι Χρήσης
No Result
View All Result
Πρωινά Νέα
No Result
View All Result
Home Οικονομία

e-ΕΦΚΑ -Η «Θάλεια» απαντά στα ερωτήματα των ασφαλισμένων

6 μήνες ago
Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτά
ΕΦΚΑ-Καταργούνται ή παρέχονται μόνο ηλεκτρονικά 68 διαδικασίες

Στη «μάχη» για την περαιτέρω βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών ρίχνει ο e-ΕΦΚΑ την Τεχνητή Νοημοσύνη, με τη λειτουργία ενός νέου εργαλείου, με την ονομασία «Θάλεια», στοχεύοντας στην άμεση ανταπόκριση στα ερωτήματα των ασφαλισμένων.

Σχετικά άρθρα

ΨΗΦΙΑΚΗ ΚΑΡΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ -Εκτοξεύθηκαν οι δηλωθείσες υπερωρίες με αύξηση 1.105% στον τουρισμό

Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ -Παράταση έως 12 Ιουλίου για αιτήσεις επιδότησης ρεύματος

Η «Θάλεια», η οποία έχει τεθεί σε λειτουργία από τον Σεπτέμβριο του 2024, είναι ένα ψηφιακό avatar, που δημιούργησε ο e-ΕΦΚΑ. Είναι μια ψηφιακή βοηθός, η οποία παρέχει απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις των πολιτών σχετικά με θέματα κοινωνικής ασφάλισης, συντάξεων, εισφορών και άλλων υπηρεσιών του e-ΕΦΚΑ.

Επιδίωξη της νέας υπηρεσίας, η οποία εντάχθηκε στο πολυκαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης του φορέα και στο σύνολο των 110 ηλεκτρονικών υπηρεσιών του, είναι ο πολίτης να ενημερώνεται γρήγορα και εύκολα, αξιοποιώντας τις σύγχρονες δυνατότητες, τις οποίες παρέχει η τεχνολογία.

Τα πρώτα δείγματα γραφής αξιολογούνται θετικά από τους αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες του φορέα. Στην παρούσα φάση, οι ερωτήσεις, που απαντώνται, κατηγοριοποιούνται ως εξής: ερωτήσεις γενικά για τον e-ΕΦΚΑ, την ασφάλιση και τις εισφορές, τις παροχές και τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ), τις συντάξεις, τον έλεγχο ασφάλισης και εισφορών, τους οφειλέτες (ΚΕΑΟ) και τη διακρατική κοινωνική ασφάλιση.

Ωστόσο, η διαδικασία είναι δυναμική και αναβαθμίζεται διαρκώς, καθώς η «Θάλεια», η οποία απαντά σε ερωτήσεις που έχουν προκύψει από την επικοινωνία των πολιτών με τον φορέα, τροφοδοτείται συνεχώς με πρόσθετο υλικό, εξασφαλίζοντας απαντήσεις σε περισσότερα πεδία ερωτήσεων. Καθοριστικό ρόλο σε αυτή την ανατροφοδότηση διαδραματίζει το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών 1555, από το οποίο ο e-ΕΦΚΑ αντλεί τα νέα ερωτήματα.

Τα οφέλη

Σύμφωνα με στελέχη του e-ΕΦΚΑ, η «Θάλεια» έχει ως στόχο να καλύψει τα τρία «α» που απασχολούν τους ασφαλισμένους, την «απορία» τους, την «αμφιβολία» τους και την «ανησυχία» τους.

Είναι ένα ακόμα μέσο εξυπηρέτησης του πολίτη, που μπορεί με οπτικό και ακουστικό τρόπο, σε συνδυασμό με εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης, να απαντήσει δυναμικά σε ερωτήσεις του.

Πρόκειται για μια υπηρεσία του φορέα, που έρχεται να προστεθεί για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των ατόμων με ειδικές ανάγκες, παρέχοντάς τους τη δυνατότητα εύκολης πλοήγησης με σαφείς οδηγίες, καθώς ο σχεδιασμός των απαντήσεων εξασφαλίζει ότι είναι κατανοητές για άτομα με προβλήματα όρασης, άτομα με προβλήματα ακοής, ακόμα και για άτομα με γνωστικές ή άλλες δυσκολίες.

Σημειώνεται ότι η «Θάλεια» είναι διαθέσιμη, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του e-ΕΦΚΑ, κάνοντας την πληροφορία άμεσα προσβάσιμη για όλους: https://www.efka.gov.gr/el/menoy/sychnes-eroteseis-kai-apanteseis.

Tags: ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙΕ-ΕΦΚΑΕΡΩΤΗΜΑΤΑΘΑΛΕΙΑ
ShareTweet

Σχετικά Άρθρα

ΨΗΦΙΑΚΗ ΚΑΡΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – Από τις 27 Ιουνίου η εφαρμογή της
Οικονομία

ΨΗΦΙΑΚΗ ΚΑΡΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ -Εκτοξεύθηκαν οι δηλωθείσες υπερωρίες με αύξηση 1.105% στον τουρισμό

3 εβδομάδες ago
xrimata
Οικονομία

Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ

1 μήνα ago
Από 1η Ιανουαρίου το νέο «πράσινο» τιμολόγιο ρεύματος
Οικονομία

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ -Παράταση έως 12 Ιουλίου για αιτήσεις επιδότησης ρεύματος

1 μήνα ago
xrimata
Οικονομία

e–ΕΦΚΑ – ΔΥΠΑ: Ο «χάρτης» των πληρωμών έως τις 6 Ιουνίου

2 μήνες ago
Έρχεται πρόγραμμα επιδότησης παγίων δαπανών
Οικονομία

Συντάξεις Ιουνίου: Ποιοι πληρώνονται -Αναλυτικά τα ποσά

2 μήνες ago
xrimata
Οικονομία

Πρόωρη αποπληρωμή 31,6 δισ. ευρώ του δημόσιου χρέους έως το 2031

2 μήνες ago
Next Post
ioannina_limni-1

Σπίτι μου 2: Ανοίγει αύριο η πλατφόρμα αιτήσεων – Ποιοι οι δικαιούχοι

peripoliko_astynomia

Θεσπρωτία: Δύο συλλήψεις αλλοδαπών για μεταφορά παράτυπων μεταναστών

Τελευταία νέα

  • Έρχεται καύσωνας
  • Καλλιεργούσε 19 δενδρύλλια κάνναβης στα Ιωάννινα
  • Στα 31 κορυφαία ΑΕΙ της Ευρώπης το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
  • Όλα έτοιμα για το πικνίκ στα Ιωάννινα
  • Μέσω gov.gr στο εξής τα έγγραφα στους πολίτες από τους δήμους
  • ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΜΥΡΑΣ -Εκσυγχρονισμός των υποδομών άρδευσης των Ιωαννίνων
  • Συμπλοκή έξι ατόμων στην Άρτα

Ενότητες

  • Αθλητικά
  • Εκδηλώσεις
  • Νέα
  • Οικονομία
  • Πολιτική
  • Τοπικά

Αρχείο

No Result
View All Result

© 2019-2024 Αλφαστάρ Κατασκευή Ιστοσελίδων Ιωάννινα - Εφημερίδα Πρωινά Νέα.                                                              Αριθμός Μ.Η.Τ.: 232375

No Result
View All Result
  • Νέα
  • Πολιτική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία
  • Ταυτότητα
    • Πολιτική Απορρήτου
    • Όροι Χρήσης

© 2019-2024 Αλφαστάρ Κατασκευή Ιστοσελίδων Ιωάννινα - Εφημερίδα Πρωινά Νέα.                                                              Αριθμός Μ.Η.Τ.: 232375

This website uses cookies. By continuing to use this website you are giving consent to cookies being used. Visit our Privacy and Cookie Policy.
Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε ότι σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δηλώνετε ότι το αποδέχεστε.Ok