Νέα μέτρα κατά της ακρίβειας στα σούπερ μάρκετ

Οικονομία

Για τις νέες εκπτώσεις σε προϊόντα απαραίτητα για το νοικοκυριό μίλησε σήμερα ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας.

Ο Κώστας Σκρέκας αναφέρθηκε στις υπουργικές αποφάσεις για τα προϊόντα που θα βρίσκονται στα ράφια των σούπερ μάρκετ με νέες εκπτώσεις, τονίζοντας πως πρόκειται για ένα νέο όπλο για την καταπολέμηση της ακρίβειας.

Μείωση τιμών για 6 μήνες, είπε ο Κ. Σκρέκας

«Σημαίνει ότι όλα τα προϊόντα για τα οποία οι προμηθευτές αποφασίσουν να μειώσουν για τουλάχιστον 6 μήνες και για τουλάχιστον 5% στην τιμή στο ράφι θα έχουν ειδική σήμανση. Θέλουμε ο καταναλωτής όταν εισέρχεται στο διάδρομο του σούπερ μάρκετ να βλέπει ποια είναι τα προϊόντα με μείωση τιμής», δήλωσε.

Μάλιστα, αποκάλυψε μιλώντας στο MEGA και ποια θα είναι η ειδική σήμανση που θα φέρουν τα προϊόντα με τις νέες εκπτώσεις.

Όπως είπε ο κ. Σκρέκας, στόχος του υπουργείου Ανάπτυξης είναι να συμπεριληφθούν τουλάχιστον 500 κωδικοί προϊόντων, τα οποία είναι αναγκαία για τα νοικοκυριά.

Ακόμη, τόνισε πως οι έλεγχοι δεν σταματάνε και τα πρόστιμα στις εταιρείες για αισχροκέρδεια είναι τσουχτερά.

Σκρέκας για τιμές σε φρούτα και λαχανικά

Όσον αφορά την ακρίβεια σε λαχανικά και φρούτα ανέφερε πως οι τιμές στη χώρα μας αρχίζουν και μειώνονται σε σχέση με άλλες χώρες, όπως η Ισπανία. «Ενώ ξεκινήσαμε να έχουμε τα περισσότερα προϊόντα ίδια ή λίγο ακριβότερα στην τιμή από τη Βαρκελώνη, βλέπουμε ότι την προηγούμενη Δευτέρα είχαμε 17 προϊόντα σε λαχανικά και φρούτα φθηνότερα και 11 που ήταν λίγο ακριβότερα. Βλέπουμε μέρα με τη μέρα πως έχουν αρχίσει και μειώνονται οι τιμές της Ελλάδας σε σχέση με την Ισπανία», δήλωσε.

«Θέλουμε να πετύχουμε τη μόνιμη μείωση της τιμής στο ράφι. Δεν θέλουμε να έχουμε μεταβολές ή να περιμένει ο καταναλωτής το 1+1 για να αγοράσει ένα προϊόν». Σύμφωνα με τον υπουργό Ανάπτυξης, ακολουθούν ακόμα δύο εξειδικεύσεις μέτρων, τα οποία αφορούν την υποχρέωση των σούπερ μάρκετ να ανακοινώσουν στο αρμόδιο υπουργείο τις ανατιμήσεις που δέχονται από τους προμηθευτές τους, καθώς και την υποχρέωση των αλυσίδων σούπερ μάρκετ να ανακοινώνουν τις τιμές των οπωροκηπευτικών στα ράφια τους κάθε ημέρα.