Πρωινά Νέα
No Result
View All Result
Σάββατο, 8 Νοεμβρίου, 2025
  • Νέα
  • Πολιτική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία
  • Ταυτότητα
    • Πολιτική Απορρήτου
    • Όροι Χρήσης
Επικοινωνία
  • Νέα
  • Πολιτική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία
  • Ταυτότητα
    • Πολιτική Απορρήτου
    • Όροι Χρήσης
No Result
View All Result
Πρωινά Νέα
No Result
View All Result
Home Νέα

e-ΕΦΚΑ: «Σε πλήρη λειτουργία το 1555

4 έτη ago
Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτά
ΕΦΚΑ-Καταργούνται ή παρέχονται μόνο ηλεκτρονικά 68 διαδικασίες

Σε πλήρη λειτουργία τέθηκε ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης του Πολίτη 1555

Σχετικά άρθρα

Ζητούν αυξήσεις και προσλήψεις προσωπικού

Ενισχύονται και αναβαθμίζονται οι σχολικές βιβλιοθήκες

ΕΥΛΟΓΙΑ ΑΙΓΟΠΡΟΒΑΤΩΝ -Τέλος στις παρερμηνείες για το ζήτημα του εμβολιασμού

«Σε πλήρη λειτουργία τέθηκε ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης του Πολίτη 1555 και αποτελεί πλέον κομμάτι της καθημερινότητας τόσο των πολιτών όσο και των υπαλλήλων του e-ΕΦΚΑ.

Καλύπτει το σύνολο των αναγκών του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, του e-ΕΦΚΑ, του ΟΑΕΔ και του ΟΠΕΚΑ».

Αυτά επισημαίνει ο διοικητής του e-ΕΦΚΑ Παναγιώτης Δουφεξής, σε ανακοίνωση-μήνυμα προς τους εργαζόμενους του φορέα, τονίζοντας ότι προτεραιότητα της διοίκησης και δικής του προσωπικά είναι η καθημερινή βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης του πολίτη, αλλά και των συνθηκών εργασίας όλων ανεξαιρέτως.

«Το 1555 εξυπηρετεί και τους δύο αυτούς σκοπούς, γιατί είναι μια νίκη τόσο των πολιτών όσο και δική σας» αναφέρει χαρακτηριστικά. Όπως τονίζει, «κατά τη δοκιμαστική λειτουργία του, τις προηγούμενες 100 ημέρες, το 1555 έχει ήδη ανταποκριθεί σε 400.000 κλήσεις πολιτών, εκ των οποίων οι 280.000 αφορούσαν κλήσεις για θέματα του φορέα».

Ο μέσος χρόνος αναμονής των πολιτών στο ακουστικό είναι μόλις 15 δευτερόλεπτα, τη στιγμή που στο παλαιό τηλεφωνικό κέντρο ξεπερνούσε τα 20 λεπτά. Όπως ανέφερε ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης, κατά την παρουσίαση του 1555, οι ασφαλισμένοι, οι συνταξιούχοι και οι εργαζόμενοι, δεν θα χρειάζεται πλέον να καλούν σε επιμέρους υπηρεσίες και υποκαταστήματα του φορέα, αλλά έχουν πλέον τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται άμεσα από τον νέο ενιαίο αριθμό εξυπηρέτησης 1555.

«Στόχος τόσο του υπουργείου όσο και της διοίκησης είναι οι περισσότερες τηλεφωνικές γραμμές των υποκαταστημάτων να καταργηθούν σταδιακά και το σύνολο των κλήσεων να περνά υποχρεωτικά μέσα από το 1555. Με αυτόν τον τρόπο, μειώνουμε τον φόρτο εργασίας σας, ώστε να εστιάσετε σε άλλα τρέχοντα και σημαντικά θέματα που αφορούν τους πολίτες. Παράλληλα, στρατηγικός μας στόχος για το 2022 είναι αρκετές από τις υπηρεσίες που παρέχονται και με φυσικό και με ψηφιακό τρόπο να παρέχονται αποκλειστικά ψηφιακά. Με αυτόν τον τρόπο, οι επισκέψεις στα υποκαταστήματα θα μειωθούν σημαντικά, αναβαθμίζοντας το επίπεδο εξυπηρέτησης και βελτιώνοντας παράλληλα και την καθημερινότητά σας» υπογραμμίζει ο κ. Δουφεξής.

Τονίζει δε ότι η νέα τηλεφωνική γραμμή 1555 αποτελεί την πρώτη επαφή των πολιτών με τον φορέα και για τον λόγο αυτό η υποστήριξή του από τους εργαζόμενους είναι ιδιαίτερα σημαντικός.

«Με γνώμονα τα παραπάνω, έχουμε θεσπίσει κίνητρα-μπόνους για τους εργαζόμενους εκείνους που απασχολούνται στο τμήμα εξυπηρέτησης τηλεφωνικά του 1555, εφόσον επιτυγχάνουν ποσοτικούς στόχους επίλυσης ζητημάτων ασφαλισμένων. Καλώ όσους επιθυμούν να συμμετάσχουν στο τμήμα εξυπηρέτησης τηλεφωνικά του 1555 να αξιοποιήσουν τη δυνατότητα και να υποβάλουν την αίτησή τους, μέχρι τις 30/11/2021» συμπληρώνει ο διοικητής του e-ΕΦΚΑ.

Tags: 1555Ε-ΕΦΚΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
ShareTweet

Σχετικά Άρθρα

Ζητούν αυξήσεις και προσλήψεις προσωπικού
Νέα

Ζητούν αυξήσεις και προσλήψεις προσωπικού

20 ώρες ago
sxoleio_aithousa
Νέα

Ενισχύονται και αναβαθμίζονται οι σχολικές βιβλιοθήκες

20 ώρες ago
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ – Απογραφή ζωικού κεφαλαίου
Νέα

ΕΥΛΟΓΙΑ ΑΙΓΟΠΡΟΒΑΤΩΝ -Τέλος στις παρερμηνείες για το ζήτημα του εμβολιασμού

2 ημέρες ago
Από την Τρίτη οι αιτήσεις για κατ’ εξαίρεση μεταγγραφή
Νέα

ΓΙΑ ΦΟΙΤΗΤΕΣ -Έως τις 12 Νοεμβρίου η νέα φάση των μετεγγραφών

2 ημέρες ago
nosokomeio-xatzikosta
Νέα

Το ΤΕΠ του «Χατζηκώστα» εκσυγχρονίζεται!

2 ημέρες ago
peripoliko_astynomia
Νέα

ΣΥΛΛΗΨΗ ΚΥΝΗΓΟΥ -Αντί για τα πουλιά, η βολίδα βρήκε… αυτοκίνητο

2 ημέρες ago
Next Post
ekav-new

Κόρινθος: Διασωληνώθηκε 50χρονος που δέχθηκε επίθεση από σφήκες

Αυξημένη κίνηση αλλά χωρίς ακραία φαινόμενα

Άλμα πληθωρισμού στο 3,4% τον Οκτώβριο

Τελευταία νέα

  • Ναυπηγική, logistics και LNG: Ενίσχυση της διμερούς συνεργασίας Ελλάδας – ΗΠΑ
  • Αγωνιστική δράση το σαββατοκύριακο στο Νέο Κλειστό
  • Μαζική διαμαρτυρία στο Μέτσοβο για το κλείσιμο των ΕΛΤΑ
  • «Πρεμιέρα» για υποβολή αιτήσεων επιδόματος θέρμανσης
  • Ζητούν αυξήσεις και προσλήψεις προσωπικού
  • Ενισχύονται και αναβαθμίζονται οι σχολικές βιβλιοθήκες
  • Οι εργασίες στον Γράμμο ξανά στη Βουλή

Ενότητες

  • Αθλητικά
  • Εκδηλώσεις
  • Νέα
  • Οικονομία
  • Πολιτική
  • Τοπικά

Αρχείο

No Result
View All Result

© 2019-2024 Αλφαστάρ Κατασκευή Ιστοσελίδων Ιωάννινα - Εφημερίδα Πρωινά Νέα.                                                              Αριθμός Μ.Η.Τ.: 232375

No Result
View All Result
  • Νέα
  • Πολιτική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία
  • Ταυτότητα
    • Πολιτική Απορρήτου
    • Όροι Χρήσης

© 2019-2024 Αλφαστάρ Κατασκευή Ιστοσελίδων Ιωάννινα - Εφημερίδα Πρωινά Νέα.                                                              Αριθμός Μ.Η.Τ.: 232375

This website uses cookies. By continuing to use this website you are giving consent to cookies being used. Visit our Privacy and Cookie Policy.