Πρωινά Νέα
No Result
View All Result
Παρασκευή, 5 Δεκεμβρίου, 2025
  • Νέα
  • Πολιτική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία
  • Ταυτότητα
    • Πολιτική Απορρήτου
    • Όροι Χρήσης
Επικοινωνία
  • Νέα
  • Πολιτική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία
  • Ταυτότητα
    • Πολιτική Απορρήτου
    • Όροι Χρήσης
No Result
View All Result
Πρωινά Νέα
No Result
View All Result
Home Νέα

Αυξημένη επιθυμία πληροφόρησης για τα Ηπειρωτικά προϊόντα

4 έτη ago
Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτά

Η έρευνα συμπεριέλαβε 1707 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα και υλοποιήθηκε μέσω διαδικτύου

Σχετικά άρθρα

Παρεμβάσεις – ανάσα σε “Χατζηκώστα” και Φιλιάτες

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΑΓΡΟΤΟΚΤΗΝΟΤΡΟΦΩΝ -Νέες δράσεις και μπλόκα στο Καλπάκι

Συμμορία διέπραττε κλοπές με λεία πάνω από 150.000 ευρώ

Ολοκληρώθηκε και δημοσιεύτηκε και η τρίτη κατά σειρά έρευνα αγοράς της Περιφέρειας Ηπείρου, με την συνεργασία του εργαστηρίου Χημείας Τροφίμων, του Τμήματος Χημείας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, σχετικά με τις νέες τάσεις των Ελλήνων καταναλωτών στην νέα μετά Covid-19 εποχή ως προς τα Ηπειρωτικά και τα λοιπά ελληνικά, παραδοσιακά τρόφιμα.  Αυτή την φορά μελετήθηκε η επιθυμία των καταναλωτών ως προς τις πληροφορίες ιχνηλασιμότητας που αυτοί θέλουν να γνωρίζουν πριν επιλέξουν ένα τρόφιμο.

1707 οι καταναλωτές από όλη την Ελλάδα

Η έρευνα συμπεριέλαβε 1707 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα, υλοποιήθηκε μέσω διαδικτύου τον προηγούμενο μήνα Οκτώβριο 2021, και συμπεριελάμβανε συνολικά 20 διακριτές ερωτήσεις «πληροφοριών»  κατανεμημένες στις 5 κατηγορίες που εμφανίζονται στον πίνακα παρακάτω.

Οι καταναλωτές εμφανίστηκαν να είναι πιο απαιτητικοί για πληροφόρηση ως προς τα Ηπειρωτικά παραδοσιακά τρόφιμα σε σχέση με τα υπόλοιπα ελληνικά.  Αν και για τις πληροφορίες «στην συσκευασία» των Ηπειρωτικών τροφίμων δεν ενδιαφέρονται τόσο πολύ (μόνο 55%) σε σύγκριση με των υπόλοιπων ελληνικών (68%), και για τις πληροφορίες «διαδικασίας παραγωγής» σχετικά το ίδιο, 74% για τα Ηπειρωτικά, και 77% για τα λοιπά ελληνικά,  στις υπόλοιπες κατηγορίες η επιθυμία τους για πληροφόρηση είναι ιδιαιτέρως αυξημένη ως προς τα Ηπειρωτικά τρόφιμα. Συγκεκριμένα θέλουν πληροφορίες για «τις προσωπικές εμπειρίες με τα Ηπειρωτικά τρόφιμα» σε ποσοστό 78% σε σύγκριση με το 65% για τα λοιπά ελληνικά, για το ίδιο «το Ηπειρωτικό τρόφιμο» σε ποσοστό 87% και το σημαντικότερο για «την ποιότητα του Ηπειρωτικού τρόφιμου» σε ποσοστό 94%.

Πληροφορίες που ζητούν οι καταναλωτές στο τρόφιμο

Πάνω

στην συσκευασία

Το ίδιο το τρόφιμο Την ποιότητα του Την διαδικασία

παραγωγής

Τις προσωπικές

Εμπειρίες

Ελληνικά

παραδοσιακά τρόφιμα

68% 64% 69% 77% 65%
Ηπειρωτικά

παραδοσιακά τρόφιμα

55% 87% 94% 74% 78%

* %: το σύνολο των απαντήσεων «αρκετά σημαντικά» + «πολύ σημαντικά» που έδωσαν οι ερωτηθέντες ανά κατηγορία για τα παραδοσιακά τρόφιμα

Ο περιφερειάρχης, Αλέξανδρος  Καχριμάνης αναφερόμενος στα ευρήματα της νέας αυτής έρευνας ανέφερε: «Η συνεργασία μας με το Πανεπιστήμιο για την διερεύνηση του καταναλωτή στην «νέα» μετά κορωνοϊό εποχή αποφέρει ήδη σημαντικά ευρήματα. Η πρώτη έρευνα μας έδειξε την υψηλή στις προτιμήσεις των καταναλωτών εκτίμηση για τα Ηπειρωτικά τρόφιμα, και η δεύτερη έρευνα μας έδειξε ότι αυτή προκύπτει από την εμπιστοσύνη τους στην αυθεντικότητα, στην βιωσιμότητα και στην υγιεινή των τροφίμων μας, χωρίς να είναι σίγουροι για την ασφάλεια και την γευστικότητα τους», σημείωσε.

«Τα ευρήματα των ερευνών θα πρέπει να ληφθούν υπ’ όψιν και από τους παραγωγούς μας στον σχεδιασμό, τυποποίηση, προβολή και προώθηση των προϊόντων τους στην νέα εποχή που έρχεται.  Με αφετηρία τα μέχρι τώρα ευρήματα των ερευνών σχεδιάζουμε με το πανεπιστήμιο την επόμενη έρευνα συνέχεια της προηγούμενης.  Να σημειώσω τέλος ότι οι εν λόγω έρευνες είναι και μία «έμμεση» διαφήμιση των παραδοσιακών τροφίμων δεδομένου ότι έχουμε αμφίδρομη επικοινωνία με πάνω από 1500  καταναλωτές πανελλαδικά κάθε φορά που συμπληρώνεται ένα ερωτηματολόγιο», κατέληξε.

Tags: ΕΡΕΥΝΑΗΠΕΙΡΩΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ
ShareTweet

Σχετικά Άρθρα

xatzikosta-new
Νέα

Παρεμβάσεις – ανάσα σε “Χατζηκώστα” και Φιλιάτες

22 ώρες ago
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΑΓΡΟΤΟΚΤΗΝΟΤΡΟΦΩΝ -Νέες δράσεις και μπλόκα στο Καλπάκι
Νέα

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΑΓΡΟΤΟΚΤΗΝΟΤΡΟΦΩΝ -Νέες δράσεις και μπλόκα στο Καλπάκι

22 ώρες ago
astynomia_peripoliko
Νέα

Συμμορία διέπραττε κλοπές με λεία πάνω από 150.000 ευρώ

22 ώρες ago
ΒΑΣΙΛΗΣ ΨΑΘΑΣ -Τα οδικά έργα στην Άρτα
Νέα

ΒΑΣΙΛΗΣ ΨΑΘΑΣ -Τα οδικά έργα στην Άρτα

22 ώρες ago
ΠΑΣΟΚ ΚΙΝΑΛ -Αυτοψία στις πληγείσες περιοχές των Βορείων και Κεντρικών Τζουμέρκων
Νέα

ΠΑΣΟΚ ΚΙΝΑΛ -Αυτοψία στις πληγείσες περιοχές των Βορείων και Κεντρικών Τζουμέρκων

2 ημέρες ago
ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ -Ζημιές σε διαμέρισμα από πυρκαγιά
Νέα

ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ -Ζημιές σε διαμέρισμα από πυρκαγιά

2 ημέρες ago
Next Post
Ξεκίνησαν τα ραβασάκια από τον ΟΠΕΚΕΠΕ

Ξεκίνησαν τα ραβασάκια από τον ΟΠΕΚΕΠΕ

mparkas-kostas

Κ. ΜΠΑΡΚΑΣ-Ομιλία για την ημέρα προστασίας παιδιών

Τελευταία νέα

  • Παρεμβάσεις – ανάσα σε “Χατζηκώστα” και Φιλιάτες
  • ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΑΓΡΟΤΟΚΤΗΝΟΤΡΟΦΩΝ -Νέες δράσεις και μπλόκα στο Καλπάκι
  • Εθελοντική αιμοδοσία στην Περιφέρεια Ηπείρου
  • Συμμορία διέπραττε κλοπές με λεία πάνω από 150.000 ευρώ
  • ΒΑΣΙΛΗΣ ΨΑΘΑΣ -Τα οδικά έργα στην Άρτα
  • ΑΑΔΕ ΚΑΙ “ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ” -Πλήρης ενσωμάτωση ψηφιακής διακίνησης και εναρμόνιση με τον νέο κώδικα ΦΠΑ
  • ΠΑΣΟΚ ΚΙΝΑΛ -Αυτοψία στις πληγείσες περιοχές των Βορείων και Κεντρικών Τζουμέρκων

Ενότητες

  • Αθλητικά
  • Εκδηλώσεις
  • Νέα
  • Οικονομία
  • Πολιτική
  • Τοπικά

Αρχείο

No Result
View All Result

© 2019-2024 Αλφαστάρ Κατασκευή Ιστοσελίδων Ιωάννινα - Εφημερίδα Πρωινά Νέα.                                                              Αριθμός Μ.Η.Τ.: 232375

No Result
View All Result
  • Νέα
  • Πολιτική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία
  • Ταυτότητα
    • Πολιτική Απορρήτου
    • Όροι Χρήσης

© 2019-2024 Αλφαστάρ Κατασκευή Ιστοσελίδων Ιωάννινα - Εφημερίδα Πρωινά Νέα.                                                              Αριθμός Μ.Η.Τ.: 232375

This website uses cookies. By continuing to use this website you are giving consent to cookies being used. Visit our Privacy and Cookie Policy.
Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε ότι σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δηλώνετε ότι το αποδέχεστε.