Ο πρώην αναπληρωτής υπουργός Υποδομών, Σταύρος Καλογιάννης, σχολίασε την παράδοση ενός τμήματος του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος, τονίζοντας ότι τα δημόσια έργα χρειάζονται σωστό σχεδιασμό και υπευθυνότητα. Επισήμανε ότι λάθη και βιαστικές αποφάσεις κοστίζουν ακριβά και δεν πρέπει να γίνονται.
Αναφέρθηκε στην ιστορία του έργου, που ξεκίνησε το 2007 με τη σύμβαση παραχώρησης του αυτοκινητόδρομου “Ολυμπία Οδός” επί κυβέρνησης Καραμανλή, με υπουργό τον Γ. Σουφλιά. Το έργο πέρασε μεγάλες δυσκολίες το 2010-2011, με διακοπή εργασιών και κίνδυνο ακύρωσης, κάτι που κόστισε στο δημόσιο.
Το 2012, ως αναπληρωτής υπουργός, ο ίδιος συμμετείχε σε διαπραγματεύσεις που οδήγησαν στην τροποποίηση της σύμβασης το 2013, ώστε να επανεκκινήσουν τα έργα. Ωστόσο, λόγω πολιτικών αλλαγών και πιέσεων, το τμήμα Πάτρα-Πύργος αφαιρέθηκε από τη σύμβαση και μετατράπηκε σε κλασικό δημόσιο έργο, με αρνητικά αποτελέσματα.
Το 2015 η τότε κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ “έσπασε” το έργο σε 8 κομμάτια, με αποτέλεσμα καθυστερήσεις και αδιέξοδα, αφού αρκετά κομμάτια δεν προχώρησαν.
Από το 2019, η σημερινή κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας κατάφερε να επανεντάξει το έργο στη σύμβαση παραχώρησης, με τη βοήθεια και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, και να το φέρει σε φάση ολοκλήρωσης.
Ο κ. Καλογιάννης τόνισε πως η επιτυχία αυτή δικαιώνει την πολιτική που ακολούθησε η κυβέρνηση αλλά και τις προσπάθειες του Γ. Σουφλιά και των συνεργατών του. Παράλληλα, επισήμανε ότι η Δυτική Ελλάδα έχασε πολλά από τις καθυστερήσεις της τελευταίας δεκαετίας και επανέλαβε πως τα δημόσια έργα χρειάζονται προσεκτικό σχεδιασμό και σοβαρή αντιμετώπιση.











Αριθμός Μ.Η.Τ.: 232375