Πρωινά Νέα
No Result
View All Result
Σάββατο, 13 Δεκεμβρίου, 2025
  • Νέα
  • Πολιτική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία
  • Ταυτότητα
    • Πολιτική Απορρήτου
    • Όροι Χρήσης
Επικοινωνία
  • Νέα
  • Πολιτική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία
  • Ταυτότητα
    • Πολιτική Απορρήτου
    • Όροι Χρήσης
No Result
View All Result
Πρωινά Νέα
No Result
View All Result
Home Νέα

ΖΩΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ -Στην Κωνσταντινούπολη για εκπαιδευτική συνάντηση

2 έτη ago
Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτά
ΖΩΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ -Στην Κωνσταντινούπολη για εκπαιδευτική συνάντηση

Στην Κωνσταντινούπολη, την πόλη των δύο ηπείρων βρέθηκε το διάστημα 5-11 Νοεμβρίου 2023 αντιπροσωπεία του Ζωγράφειου Σχολείου Ελληνο-Αυστριακής Αγωγής

Σχετικά άρθρα

Ο ΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΠΠΑΣ -Ανησυχεί η αυξανόμενη βία στους ανήλικους

Άμεση ενεργοποίηση των  εργαλείων για την αντιμετώπιση της αιθαλομίχλης

Ιωάννινα: Συμμορία διέπραττε κλοπές, 200.000 ευρώ η λεία τους

Στην Κωνσταντινούπολη, την πόλη των δύο ηπείρων βρέθηκε το διάστημα 5-11 Νοεμβρίου 2023 αντιπροσωπεία του Ζωγράφειου Σχολείου Ελληνο-Αυστριακής Αγωγής, αποτελούμενη από επτά μαθητές και δύο εκπαιδευτικούς. Σκοπός της επίσκεψης ήταν η συμμετοχή στις εργασίες της 5ης και καταληκτικής εκπαιδευτικής συνάντησης που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του έργου: “Good School, good business”, που υλοποιείται τη διετία 2021-23 με τη συμμετοχή δύο ακόμα ευρωπαϊκών σχολείων.

Η εκπαιδευτική συνάντηση είχε ως θέμα: “Turkish economy and startups in outdoor activities and sports” και οι μαθητές μέσα από τη συμμετοχή τους σε εκπαιδευτικά εργαστήρια, επισκέψεις, συναντήσεις με τοπικούς επιχειρηματίες, μελέτη σχετικών case studies και εκπόνηση εργασιών, ήρθαν σε επαφή με την τουρκική οικονομία, γνώρισαν επιχειρήσεις αθλητικού ενδιαφέροντος και πρότειναν λύσεις για να ξεπεράσουν μια σειρά από προβλήματα που αντιμετωπίζουν, ώστε να έχουν μια βιώσιμη ανάπτυξη.

Οι μαθητές του πρώτου Ευρωπαϊκού Σχολείου στην Ήπειρο, πρόβαλαν στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες το οικονομικό προφίλ, την ιστορία και τις ομορφιές των Ιωαννίνων, ήρθαν σε επαφή με τους συμμαθητές τους από την Τουρκία και τη Πολωνία, ανέπτυξαν πνεύµα συνεργασίας και συλλογικότητας, ενώ βελτίωσαν την Αγγλομάθειά τους και τις ψηφιακές τους δεξιότητες. Επίσης, γνώρισαν νέους πολιτισμούς και νέα εκπαιδευτικά συστήματα και εμπέδωσαν τη συνείδηση του ευρωπαίου πολίτη  µε την ταυτόχρονη διατήρηση της εθνικής μας ταυτότητας και της πολιτισµικής µας αυτογνωσίας. Ξεναγήθηκαν σε όλα τα παγκόσμιας αναφοράς αξιοθέατα της Βασιλεύουσας της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας, γεύτηκαν Πολίτικες συνταγές και εντυπωσιάστηκαν από την αρχιτεκτονική, τα χρώματα και τα αρώματα της Κων/πολης, η οποία σήμερα είναι μια από τις μεγαλύτερες πόλεις του κόσμου.

Στο περιθώριο της εκπαιδευτικής συνάντησης, οι μαθητές του Ζωγράφειου Σχολείου Ελληνο-Αυστριακής Αγωγής συναντήθηκαν με τον κ. Volkan Vural, εκπρόσωπο της κοινότητας των Τουρκογιαννιωτών στην Κων/πολη και εμπλούτισαν τις γνώσεις τους σχετικά με το πολυπολιτισμικό παρελθόν της πόλης μας. Επίσης, πραγματοποίησαν επίσκεψη στο “Lozan Mubadilleri Vakfi” (“Ίδρυμα Ανταλλαγέντων βάσει της Συνθήκης της Λωζάνης”), όπου με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων από τον διπλό υποχρεωτικό ξεριζωμό (των Ελλήνων της Μικράς Ασίας στη μητέρα Ελλάδα και των Τούρκων από την Ελλάδα και ειδικότερα από την περιοχή των Ιωαννίνων στην Κων/πολη), συναντήθηκαν με τον Πρόεδρο του Ιδρύματος, κ. Esat Halil Ergelen και έμαθαν πολλά χρήσιμα πράγματα γύρω από το σημαντικό αυτό κεφάλαιο της ιστορίας. Τέλος, πραγματοποίησαν επίσκεψη στο Ali Sami Yen Spor Kompleksi (Park RAMS) που αποτελεί έδρα της ποδοσφαιρικής ομάδας της Γαλατασαράι, μια επίσκεψη με ιστορικό υπόβαθρο, καθώς διασυνδέει την Ήπειρο και τα Ιωάννινα με την Κων/πολη. Η συγκεκριμένη ποδοσφαιρική ομάδα ιδρύθηκε από τον Αλί Σάμι Γεν, γιο του Σάμι Φράσερι, βλαχόφωνου εξισλαμισμένου Ηπειρώτη από το χωριό Φράσερ του Αργυρόκαστρου ο οποίος έζησε στην πόλη μας, καθώς φοίτησε στη Ζωσιμαία Σχολή Ιωαννίνων, ενώ στη συνέχεια έζησε στην Κων/πολη και εξελίχθηκε σε μια σπουδαία πνευματική προσωπικότητα.

Tags: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΖΩΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ
ShareTweet

Σχετικά Άρθρα

Αυξάνονται τα περιστατικά βίας και η ανησυχία
Νέα

Ο ΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΠΠΑΣ -Ανησυχεί η αυξανόμενη βία στους ανήλικους

4 ώρες ago
Εμφανίστηκε ξανά η αιθαλομίχλη
Νέα

Άμεση ενεργοποίηση των  εργαλείων για την αντιμετώπιση της αιθαλομίχλης

4 ώρες ago
astynomia_peripoliko
Νέα

Ιωάννινα: Συμμορία διέπραττε κλοπές, 200.000 ευρώ η λεία τους

1 ημέρα ago
H Στρογγούλα στα Απάτητα Βουνά!
Νέα

H Στρογγούλα στα Απάτητα Βουνά!

1 ημέρα ago
Δεν κάνουν βήμα πίσω και μένουν στα μπλόκα
Νέα

Δεν κάνουν βήμα πίσω και μένουν στα μπλόκα

1 ημέρα ago
Στο επίκεντρο η ενέργεια
Νέα

Το ΤΕΕ είναι κοιτίδα ιδεών και προτάσεων

2 ημέρες ago
Next Post
panepistimio-ioanninon-apopsi

ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ -Επανέρχεται το αίτημα για τη λειτουργία του τμήματος

oikogeneia

Επίδομα παιδιού -Τα αυξημένα ποσά που θα λάβουν οι δικαιούχοι τον Δεκέμβριο

Τελευταία νέα

  • ΝΕΟ ΚΛΕΙΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ -Έξι αγώνες στο παρκέ
  • Ο ΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΠΠΑΣ -Ανησυχεί η αυξανόμενη βία στους ανήλικους
  • ΙΩΑΝΝΙΝΑ -Δεύτερη γιορτή υιοθεσίας αδέσποτων ζώων στο Πάρκο Λιθαρίτσια
  • Άμεση ενεργοποίηση των  εργαλείων για την αντιμετώπιση της αιθαλομίχλης
  • Και δέντρο και πλατεία
  • Μ. ΤΖΟΥΦΗ -“Ιδιωτικά πανεπιστήμια: από τα «Harvard και Yale» στα ΝΠΠΕ της μιας Σχολής”
  • Ιωάννινα: Συμμορία διέπραττε κλοπές, 200.000 ευρώ η λεία τους

Ενότητες

  • Αθλητικά
  • Εκδηλώσεις
  • Νέα
  • Οικονομία
  • Πολιτική
  • Τοπικά

Αρχείο

No Result
View All Result

© 2019-2024 Αλφαστάρ Κατασκευή Ιστοσελίδων Ιωάννινα - Εφημερίδα Πρωινά Νέα.                                                              Αριθμός Μ.Η.Τ.: 232375

No Result
View All Result
  • Νέα
  • Πολιτική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία
  • Ταυτότητα
    • Πολιτική Απορρήτου
    • Όροι Χρήσης

© 2019-2024 Αλφαστάρ Κατασκευή Ιστοσελίδων Ιωάννινα - Εφημερίδα Πρωινά Νέα.                                                              Αριθμός Μ.Η.Τ.: 232375

This website uses cookies. By continuing to use this website you are giving consent to cookies being used. Visit our Privacy and Cookie Policy.