Πρωινά Νέα
No Result
View All Result
Παρασκευή, 5 Δεκεμβρίου, 2025
  • Νέα
  • Πολιτική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία
  • Ταυτότητα
    • Πολιτική Απορρήτου
    • Όροι Χρήσης
Επικοινωνία
  • Νέα
  • Πολιτική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία
  • Ταυτότητα
    • Πολιτική Απορρήτου
    • Όροι Χρήσης
No Result
View All Result
Πρωινά Νέα
No Result
View All Result
Home Νέα

Ηλεκτροκίνηση: Τι αλλάζει στις ασφαλίσεις αυτοκινήτων

5 έτη ago
Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτά
ilektriko-aftokinito

Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις στον κλάδο των μεταφορών και ασφαλειών με την είσοδο των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, με τα ασφάλιστρα να παραμένουν στα ίδια επίπεδα με αυτά και των υπολοίπων αυτοκινήτων. Ωστόσο, η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, όπως εκτιμούν παράγοντες, θα έχει πολλές επιπτώσεις στην ασφάλιση και τις απαιτήσεις για αποζημιώσεις, καθώς η τεχνολογία γεννά νέους κινδύνους, με την ευθύνη να μετατοπίζεται εντός της αλυσίδας εφοδιασμού.  

Σχετικά άρθρα

Παρεμβάσεις – ανάσα σε “Χατζηκώστα” και Φιλιάτες

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΑΓΡΟΤΟΚΤΗΝΟΤΡΟΦΩΝ -Νέες δράσεις και μπλόκα στο Καλπάκι

Συμμορία διέπραττε κλοπές με λεία πάνω από 150.000 ευρώ

Συγκεκριμένα, τα ηλεκτρικά οχήματα θα έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην ασφάλιση αστικής ευθύνης προϊόντων αυτοκινήτου, αν και θα υπάρξουν επίσης συνέπειες για τις εμπορικές ασφαλίσεις του κλάδου περιουσίας & ατυχημάτων. Οι νέες και υπάρχουσες τεχνολογίες θα πρέπει να δοκιμαστούν από τις πραγματικές συνθήκες και τις ακραίες συνθήκες οδήγησης, ενώ άλλες, νέες διαδικασίες παραγωγής, όπως η εκτύπωση 3D ή 4D, θα μπορούσαν να αλλάξουν τα χαρακτηριστικά των προϊόντων.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αποτελούνται από λιγότερα μέρη, αλλά πιο ολοκληρωμένα/ συμπαγή μέρη. Αυτό που αποτελείται από τρία μέρη σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο, σήμερα, έχει μόνο ένα μέρος σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ωστόσο, ο μικρότερος αριθμός εξαρτημάτων συνδέεται όλο και περισσότερο μέσω αισθητήρων και ενσωματωμένου λογισμικού, προσθέτοντας πολυπλοκότητα και εγείροντας ερωτήματα σχετικά με το πώς αλληλεπιδρούν αυτά τα μέρη και ποιος ευθύνεται για οποιοδήποτε ελάττωμα. Την ίδια στιγμή, η ηλεκτροκίνηση χρησιμοποιεί περισσότερα μικροπροϊόντα (μικρά εξαρτήματα), τα οποία σχεδιάζονται και παράγονται ξεχωριστά. Αν ο κύκλος ζωής διαφόρων εξαρτημάτων ενός από τα ολοκληρωμένα μέρη δεν ταιριάζει με τα υπόλοιπα, το κόστος επισκευής μπορεί να είναι πολύ υψηλό.

Επίσης, οι κίνδυνοι πυρκαγιάς και έκρηξης που σχετίζονται με μπαταρίες υψηλής τάσης θα μπορούσαν να φέρουν σωρεία απαιτήσεων στον κλάδο περιουσίας & ατυχημάτων από τους αυξημένους κινδύνους πυρκαγιάς κατά τον χειρισμό και την αποθήκευση μπαταριών. Η αύξηση της χρήσης του λογισμικού και των δεδομένων που σχετίζονται με τη χρήση των ηλεκτρικών οχημάτων μπορεί να προκαλέσει ζημιές στον σκληρό δίσκο και στο λειτουργικό πρόγραμμα, ενώ ανοίγουν και νέα ζητήματα cyber κινδύνων.

Η ελληνική αγορά

Στην ελληνική αγορά, τα ηλεκτροκίνητα οχήματα πέρυσι κατέλαβαν μερίδιο μικρότερο του 1% επί των συνολικών πωλήσεων οχημάτων, ενώ σε άλλες χώρες της Ε.Ε. τα αντίστοιχα ποσοστά κυμαίνονται σε 4%-5%, σε ορισμένες περιπτώσεις (Ολλανδία) ξεπέρασαν το 10%, ενώ στη Νορβηγία προσεγγίζουν το 50%.  Αναλυτικότερα, περίπου 100 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα εκτιμάται ότι θα έχουν βγει στους δρόμους μέχρι το 2030, σε σύγκριση με τα 7 εκατομμύρια που κυκλοφορούν σήμερα. O παγκόσμιος στόλος ηλεκτρικών αυτοκινήτων ξεπέρασε τα 5,1 εκατομμύρια το 2018, αυξημένα κατά 2 εκατομμύρια από το 2017.

Μέχρι το τέλος του 2019 έφτασαν τα 7,5 εκατομμύρια, ενώ το 2020 αναμένεται να είναι έτος ορόσημο για τις πωλήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων μόνο στην Ευρώπη, καθιστώντας την αγορά της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε.) τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στον κόσμο. Ωστόσο, αυτή η πρόβλεψη πραγματοποιήθηκε πριν από το παγκόσμιο ξέσπασμα του κορωναϊού (Covid-19). Σήμερα, διανύοντας την εποχή του κορωναϊού, οι προοπτικές για τις παγκόσμιες πωλήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων το 2020 καθίστανται πιο δύσκολες, δεδομένης της παρατεταμένης διαταραχής σε εμπόρους, αγοραστές και αλυσίδες εφοδιασμού.

Ο αριθμός των ηλεκτρικών οχημάτων που πωλήθηκαν στην Κίνα έπεσε κατά 54% τον Ιανουάριο του 2020. Παρ’ όλα αυτά, η Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά στον κόσμο ηλεκτρικών οχημάτων, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 45%. Το 24% ανήκει στην Ευρώπη και το 22% στις ΗΠΑ. Η Νορβηγία είναι ο παγκόσμιος ηγέτης όσον αφορά την απορρόφηση των ηλεκτρικών οχημάτων, αντιπροσωπεύοντας το 56% όλων των νέων πωλήσεων το 2019. Η Γερμανία είναι η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικών οχημάτων συνολικά, ενώ οι Κάτω Χώρες και η Ιρλανδία είναι οι ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές στις πωλήσεις.

Σε ό,τι αφορά τα ατυχήματα, στο σύνολό τους οι ασφαλιστικές εκτιμούν ότι αιτήσεις για αποζημιώσεις θα μειωθούν αλλά όχι βραχυπρόθεσμα. Στην πραγματικότητα αυτό που συμβαίνει σήμερα, το μέσο κόστος των αποζημιώσεων στα αυτοκίνητα που είναι εξοπλισμένα με αισθητήρες, κάμερες κ.τ.λ. έχει αυξηθεί καθώς το κόστος του συγκεκριμένου τεχνολογικού εξοπλισμού είναι πολύ υψηλό.

Tags: ΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ
ShareTweet

Σχετικά Άρθρα

xatzikosta-new
Νέα

Παρεμβάσεις – ανάσα σε “Χατζηκώστα” και Φιλιάτες

1 ημέρα ago
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΑΓΡΟΤΟΚΤΗΝΟΤΡΟΦΩΝ -Νέες δράσεις και μπλόκα στο Καλπάκι
Νέα

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΑΓΡΟΤΟΚΤΗΝΟΤΡΟΦΩΝ -Νέες δράσεις και μπλόκα στο Καλπάκι

1 ημέρα ago
astynomia_peripoliko
Νέα

Συμμορία διέπραττε κλοπές με λεία πάνω από 150.000 ευρώ

1 ημέρα ago
ΒΑΣΙΛΗΣ ΨΑΘΑΣ -Τα οδικά έργα στην Άρτα
Νέα

ΒΑΣΙΛΗΣ ΨΑΘΑΣ -Τα οδικά έργα στην Άρτα

1 ημέρα ago
ΠΑΣΟΚ ΚΙΝΑΛ -Αυτοψία στις πληγείσες περιοχές των Βορείων και Κεντρικών Τζουμέρκων
Νέα

ΠΑΣΟΚ ΚΙΝΑΛ -Αυτοψία στις πληγείσες περιοχές των Βορείων και Κεντρικών Τζουμέρκων

2 ημέρες ago
ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ -Ζημιές σε διαμέρισμα από πυρκαγιά
Νέα

ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ -Ζημιές σε διαμέρισμα από πυρκαγιά

2 ημέρες ago
Next Post
tameiaki-mixani

Παράταση για την απόσυρση ταμειακών μηχανών

simaies

Ζωντανά τα νοήματα της 28ης Οκτωβρίου

Τελευταία νέα

  • Συνολικά 433.229 ζώα έχουν θανατωθεί από τον Αύγουστο του 2024
  • Προσοχή στα λαμπάκια και τα τζάκια
  • Το επίδομα θέρμανσης «ζεσταίνει» καταναλωτές και αγορά
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ -Αδικαιολόγητες καθυστερήσεις στη σύνδεση φωτοβολταϊκών αυτοπαραγωγής
  • ΛΙΜΝΗ ΠΑΜΒΩΤΙΔΑ -«Πράσινο φως» για έργα συντήρησης
  • Παρεμβάσεις – ανάσα σε “Χατζηκώστα” και Φιλιάτες
  • ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΑΓΡΟΤΟΚΤΗΝΟΤΡΟΦΩΝ -Νέες δράσεις και μπλόκα στο Καλπάκι

Ενότητες

  • Αθλητικά
  • Εκδηλώσεις
  • Νέα
  • Οικονομία
  • Πολιτική
  • Τοπικά

Αρχείο

No Result
View All Result

© 2019-2024 Αλφαστάρ Κατασκευή Ιστοσελίδων Ιωάννινα - Εφημερίδα Πρωινά Νέα.                                                              Αριθμός Μ.Η.Τ.: 232375

No Result
View All Result
  • Νέα
  • Πολιτική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία
  • Ταυτότητα
    • Πολιτική Απορρήτου
    • Όροι Χρήσης

© 2019-2024 Αλφαστάρ Κατασκευή Ιστοσελίδων Ιωάννινα - Εφημερίδα Πρωινά Νέα.                                                              Αριθμός Μ.Η.Τ.: 232375

This website uses cookies. By continuing to use this website you are giving consent to cookies being used. Visit our Privacy and Cookie Policy.
Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε ότι σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δηλώνετε ότι το αποδέχεστε.