sxoleio_aithousa

Δέκα ακόμη μαθητές εκπαιδευτικοί θετικοί στην covid

Τοπικά

Λείπουν με γονικές- αναρρωτικές πολλοί εκπαιδευτικοί

Η πρώτη εβδομάδα λειτουργίας των λυκείων ολοκληρώνεται χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα στις διαδικασίες προσέλευσης των μαθητών και των εκπαιδευτικών που διενήργησαν και το δεύτερο self test.
Το πρωί της Πέμπτης μαθητές και εκπαιδευτικοί προσήλθαν στα σχολεία μετά την διενέργεια του self test, του δεύτερου για αυτή την εβδομάδα.
Συνολικά βρέθηκαν δέκα θετικοί στο σύνολο των σχολικών μονάδων της Ηπείρου, πέντε μαθητές και πέντε εκπαιδευτικοί.

Παρατράγουδα σε ένα σχολείο…

Στην ευρύτερη περιοχή της Ηπείρου δεν υπήρξαν καταλήψεις, με εξαίρεση ένα σχολείο στην Άρτα όπου την Τετάρτη το βράδυ, άγνωστοι εισήλθαν στο σχολείο, έσπασαν τους πυροσβεστήρες και γέμισαν το σχολείο με αφρούς.
Σύμφωνα με τον περιφερειακό διευθυντή Εκπαίδευσης Ηπείρου Κώστα Καμπουράκη σε γενικές γραμμές η προσέλευση ήταν ομαλή ενώ από τα τεστ που διενεργήθηκαν προέκυψαν συνολικά δέκα θετικά κρούσματα.

Λείπουν μαθητές για προετοιμασία

Την ίδια ώρα, καταγράφεται μεγάλος αριθμός απουσιών που σύμφωνα με τον κ. Καμπουράκη δεν συνδέεται με την πανδημία αλλά με το γεγονός ότι κάθε χρόνο τέτοια εποχή πολλοί μαθητές δεν προσέρχονται στο σχολείο και παραμένουν να μελετήσουν στο σπίτι τους και να προετοιμαστούν για τις Πανελλήνιες εξετάσεις.
Την Δευτέρα, ημέρα επανέναρξης των μαθημάτων δια ζώσης, απουσίαζε από τις σχολικές αίθουσες το 9% των μαθητών και την Πέμπτη το ποσοστό αυτό ανέρχεται περίπου στο 13,5 %.
Τέλος, ένας μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών έχει ζητήσει άδεια είτε αναρρωτική είτε γονική με αποτέλεσμα να δημιουργούνται κενά σε διάφορα σχολεία καθώς εξαιτίας της όλης διαδικασίας δεν μπορούν να καλυφθούν με προσλήψεις αναπληρωτών. Όπως εξήγησε ο κ. Καμπουράκης στην περίπτωση των γονικών αδειών είναι τετραήμερη και επιστρέφει ο εκπαιδευτικός στην εργασία του ενώ στην αναρρωτική είναι η άδεια που δίνεται κατόπιν ιατρικής γνωμάτευσης. Και στις δυο περιπτώσεις προσπαθούν να καλύψουν τα κενά με αλλαγές και τροποποιήσεις στα προγράμματα εκπαίδευσης. «Είναι μια δύσκολη συνθήκη και κάνουμε ό,τι μπορούμε για να την ρυθμίσουμε» κατέληξε ο κ. Καμπουράκης.
ΕΛΕΝΑ ΣΤΑΜΟΥ